Kjemisk krigføring

Det ser ut til at lusene har klart seg. Eller, det har de bestemt.
Så jeg pøste på med mer grønnsåpe. Den planten liker det ikke, akkurat.
Men når den ikke skjønner at den må sette igang sitt eget kjemiske forsvar pronto, så får den bare finne seg i at jeg må ta oppgaven. Den har valget.
Nå drypper det av den. Litt fornærmet, demonstrativ drypping.

Ingen kommentarer:

Helheten

I dag har jeg vært en ny runde hos fysiopsykologen. Det er ikke det at det han sier er dumt, eller feil, det er det at...helsevesenet er i o...