Og forresten: Om hvorfor gutter er morsommere enn jenter

Det er ikke sikkert gutter er morsommere enn jenter. Men jeg har en følelse av at det er sånn, selv om jeg føler meg som en quisling som sier det--
Men jeg tror det er litt som med gutter og gitar, de kjører bare på.
Mens vi jenter når vi er morsomme, så må vi liksom tenke litt på negerbarna i Afrika også. Det er ikke lett å være morsom samtidig som man kryss-sjekker med hodet fullt av sultne negerunger eller selvmordsbombere eller urvinger.
Jeg vet ikke. Men jeg tror det er noe der kanskje.
Eller kanskje fordi vi jenter egentlig ikke liker hverandre og nekter å le av hverandre. Hmm.

Ikke at jeg mener at gutter bare er morsomme når de gjør narr av samer, men de får liksom mer trening.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...