Stor glede i hjemmet

I går fikk jeg et brev og så var jeg kommet inn på kunsthøyskolen. Jeg ble så glad at jeg sovnet. Jeg sov på gulvet i stua i drøye to og en halv time.
Jeg tror man blir litt sliten av å gå å være så spent. Iallefall når man er så til de grader lite spenningssøkende som meg.
Hele tiden mens jeg gikk og venta på det brevet så torte jeg for eksempel ikke skrape skrapelodd for jeg var redd for å bruke opp flaksen min på tull.
I dag planlegger jeg å være litt mer utagerende glad og det er plutselig 17 grader varmt og da kan man ta en liten tur ned i byen og kjøpe en is. Og om ettermiddagen kan man dra på hytta og pusle litt i fjæra.
Ja det var sannelig utagerende. Kanskje jeg skal hoppe litt også.

2 kommentarer:

Anonym sa...

gratulere, gratulere. det e jo helt fantastisk. wow.
kajsa

Anonym sa...

Herregud, Silje, så gøy! Gratulerer! Du er makeløs! Stolt av deg! Sjefsfan i Paris

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...