luseblomst

Den ene blomsten har fått sånne spindellus som lager sånn nett over hele blomsten. Jeg har vannet den med grønnsåpe for det tror jeg jeg har lest en plass men nå har blomsten blitt litt gul og slapp.
I går var sånn fin dag med sol og kompiser og hytta og jeg sov litt i den røde jolla og litt på trammen og fikk taco. Og når vi skulle sove på ordentlig ble det masse prat om hvordan vi skulle løse boingen i Kirkenes og Bergen og da ble jeg sulten igjen.
I dag har vært en overraskende helt ok dag på jobben. Med masse dokumentlesning fra krigen på leiting etter stoff om fangeleire.

Veldig lite å irritere seg over hverken her eller der.
Det er så lenge siden jeg har spilt fele at det har blitt støv på felekassa. Det går ikke akkurat å irritere seg over det da.

Jeg lurer på hvorfor man må sitte i sånn rar posisjon når flyet nødlander.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...