tekstmeldingskonversasjon

Lars Erik:
har jeg ringt deg?

SiljeFT
Nei? Har jeg sendt deg tekstmelding?

LE:
Ja. Hvor er du nå?

SFT
Hæ? dette er silje figenschou. jeg er i bergen. hva skrev jeg i meldingen?

LE:
"nei? Her jeg sendt tekstmelding?" sendte du.

SFT:
Fordu du sendte en melding der du spurte om jeg hadde ringt! Så jeg spurte om jeg hadde sendt sms! Fordi jeg lurte på hvorfor du spurte. Herregud!

LE:
"JEPP. hvor skal jeg? hvor er her?"

SFT:
Åja. jeg lurte på hvorfor ikke willem svarte.



i det minste holder man en slags kontakt med vennene sine. det er mulig man burde vurdere kvalitet opp mot kvantitet eller bare høyne begge.

4 kommentarer:

Anonym sa...

fy fan vi har det lett, vi som hverken har mobiltelefon eller spiller bingo! (to sider av samme sak!)

Julie sa...

Juhu! Du er tilbake! Jeg har bursdag på fredag - bli med ut og ølle!

frk. Figenschou sa...

jajaja!!!ølleliøl!

Anonym sa...

Flaks at jeg har gratis sms på telefonen min.

-LEL

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...