nei, det jeg egentlig skulle si

hvordan bremser man med rulleski?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Omtrent på samme måte som en veihøvl høvler

Rållserau sa...

Hiv deg i grøftå.

Ole Kristian sa...

Det går ikke an å bremse med sånne. Jeg vet om en mann som kjørte på rulleski ned en bakke hvor det nederst var en ferist. Dette var på sommern så han hadde shorts og bar overkropp. Det så ut som han hadde blitt lemlestet av et rivjern.

frk. Figenschou sa...

men det er jo livsfarlig da! for en vanvittig oppfinnelse!

Rållserau sa...

Hvis noen plent vil gå på ski om sommeren kan de bare ha det så godt. Det er jo det samme som å sykle om vinteren. Idiotar.

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...