heihurrahurrahurrajegsomersågladsåglad

nå skal jeg ta ferie!!!! juhuhu!

5 kommentarer:

Rållserau sa...

Gratulerer! Heldigpia.

Anonym sa...

Om et par tre uker starter jeg min ferie. Det kommer til å bli behørig feiret på denne siden. Frøkenens ferie er ikke mindre kjærkommen av den grunn bare så det er sagt.

Fru Skurk sa...

God ferie! Hurra!

Anonym sa...

nu syns æ du har hadd ferie lenge nok! æ e tibake på skoln, og elske d som aldri før. har fådd mæ jobb som øvingslærer for grunnskurset i matte, så nu kan æ vær hær ennu mer enn vanlig. æ jobba forræssn lammi ei som går i klassn din, bare at ho går på visuell design. ho het anne-lise og va 21 år og fra tromsø. ho sa "ja, d e ho som nys, ja" om dæ.
kajsa

frk. Figenschou sa...

i am the sneezer

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...