Nyinnkjøp

jeg har kjøpt meg lamineringsmaskin! The laminator!

Dette har jeg laminert:
bobleplast
gummiknotteplast til å ha i skuffer
rosmarinkvister
dobbelsidig bobleplast
bobleplast som var laminert
støvet fra støvkluten da jeg hadde gått over gulvet
akrylmaling
sånne der bommulspads
ispapir (sandwich)
papiret jeg brukte til å tørke opp isen som ble skvist ut av laminatorlomma.

Men nå er det kommet is inn i maskinen så nå blir det litt sånn prikkete.
Jeg har dessuten kjøpt litt for tynne lamineringslommer, så det blir også ganske ruglete.
Når jeg bare blir frisk skal jeg gå og kjøpe tjukkere lommer. en eller annen plass.

forslag til ting å laminere?

5 kommentarer:

Rållserau sa...

melk

Anonym sa...

papir?

fine feriebilder!! den blomkålen fikk sannelig sett seg rundt! Så derimot ut som han fikk litt mye av det gode og utviklet en skummel veggis-sykdom - like bra at han ikke fikk være med hjem...

frk. Figenschou sa...

det er en bereist blomkål. eller nå er den sikkert spist av en rein.

Frk. Frekkesen sa...

Alt kan lamineres! KJente at jeg fikk ordentlig lyst på en lamineringsmaskin jeg også. Hvor kjøper man slikt?

frk. Figenschou sa...

på clas ohlsson! bare 400 kr for en a3!

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...