bloggeliblogg

I dag sto jeg opp da jeg våknet, tok inn avisen som ingen hadde stjålet, spiste frokost, sto så en stund i vinduet og så på en gammel mann som matet duer og måser. En ravn satt på gesimsen utenfor vinduet mitt og så på. Etterpå gikk jeg på syvølløv og kjøpte en annen avis, så gikk jeg på kafe og leste avis og spiste skillingsbolle og drakk kaffe. Deretter gikk jeg bort på skolen og drev med litt antidesign i all hemmelighet, og ble nesten oppdaget. Fant endel helt ok eik i kappkassen, ser ut som noen har kappet til en bordplate av eik.
Strevde meg opp på klasserommet med fangsten og gikk hjem og varmet opp mat fra i går og kokte ris. Nå hører jeg på folkemusikktimen. Nå kom det en reinlender.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hva sier husverten til at du har masse utlendinger rekende på døra?

Ujevne tanker sa...

syvølløv. Humre, frk figen:-)

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...