høh

Nå har jeg faktisk endel treff på kåre kålrabi og se bildene.
Der har jeg nok skuffet endel mennesker.
Men det er vel ikke mer misvisende en treff på hjemme laget røyke ovn, reinkalv og rypejakt oktober. Strengt tatt.

Ellers har jeg bitt meg merke i at kommentarene som blir lagt igjen nesten aldri handler om det posten handler om...og det er fint, for da har vi jo en slags fellesblogg på gang.


Klar melding ut:
Hvis du krangler på min radio, blir du skrudd rett av!!

Ingen kommentarer:

Helheten

I dag har jeg vært en ny runde hos fysiopsykologen. Det er ikke det at det han sier er dumt, eller feil, det er det at...helsevesenet er i o...