jeje

Vaktmeisteren har bestemt at det er varmt nok på klasserommet vårt, det er faktisk 21 grader, og vært og hentet alle ovnene og radiatorene. Så nå sitter vi alle med skjerf og i ytterjakker og forsøker å få rablet ned noe fornuftig. Eller ikke alle, jeg gikk hjem. Og det gjorde resten også, stort sett.

(Hvis han finner rot i gangen, tar han bilde av det og mailer det til den han mener er den skyldige! Fantastisk! )

Så nå sitter jeg og hører på opptak av ukas p2artist, som er gammellæreren min fra Rauland. Mye bedre det. Å! nå synger aslak brekke Morokleiven!

Så om jeg bare får gjort noe fornuftig nå, så. Da skal jeg være fornøyd.

Å! Eding i Skårets halling!

2 kommentarer:

Ujevne tanker sa...

Er det ikke fantastisk? Vaktmesteren forsøkte det samme her en periode. Han bare lot være å fikse radiatorene i hele bygget, - ref Varme søkes i arkivet mitt fra oktober.

Tortur, kalles det!

Rållserau sa...

Pike med perleøredobb?

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...