snhufs

Og da har jeg klart å bli syk igjen. Muligens fordi jag dro på dåpsfest på skolen i går, og ingen hadde fortalt meg at jeg skulle stå i døra, så jeg var ikke akkurat kledd for oppgaven. Jaja sann sann.
Så i dag er Morten hjemmesupporter og handler og lager middag.
Egentlig skulle vi på ekspedisjon i dag, med tarneOgorill, ut i det mørke hjerte, det vil si Laksevåg senter. Når man ikke lengre kan reise ut og se på negre og samer, finnes det enda alternativer. Flust av alternativer.
Apropos det, og Sylfest Lomheims uttalelse om hvem som skal få kalle seg nordmenn og den påfølgende debatt:
Er ikke jeg nordmann da, jeg som er tredjegenerasjons tamsame? Er samer ikke nordmenn? Og dett var dagens spørsmål.

Ingen kommentarer:

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...