Hva kan man si?

I år var mitt nyttskoleårsforsett å slutte å engasjeremeg i det som forgår på avdeling for design. Rett og slett bry meg mindre om det som ikke fungerer og mer om meg selv.
I dag var første skoledag, og jeg har allerede sprukket. Så det sang.

Jaja. Det var det Knut sa.


Når jeg går på skolen må jeg gjennom narkisparken. Der foregår det mye. I går måtte jeg gjennom to skokker med dealende narkomane og forbi en hund som sparket på meg.
En narkoman hadde spurt Frank Ole om han hadde nøtter, og Frank Ole hadde bare svart:
"Hæ? Nøtter?!".
Hva er nøtter? Noen som vet? I tilfelle de spør meg, mener jeg?


Før da vi bodde i kollektiv (midlertidig løsning) hadde jeg så lyst på en FIN brødrister, med ...blomster og greier på. I dag var jeg og så etter en overdesignet brødrister, nå går det bra. Nå vil jeg ikke ha lengre.

5 kommentarer:

solveig sa...

oi, kontoret mitt har vindu ut mot narkoparken. det blir jo nesten det samme. æ spis ofte lunsj der, gjor det idag faktisk.

Av og til bor det narkomane rett neffor vinduet mitt. en gang sto æ og så rett på en narkoman mann som stramma ledninga til en mobillader rundt armen for å sette et skudd.

det e sånn øyeblikk som gjør at æ får dårlig samvittighet for æ ikke har via livet mitt til rusproblematikk.

Rållserau sa...

Hvorfor står det kommentErer, ikke kommentarer under bloggpostene?

frk. Figenschou sa...

fordi det er det vi gjør. Vi kommenterer.

frk. Figenschou sa...

en kommentarer er jo uansett feil, nå blir det uansett rett.

Rållserau sa...

En og to og tre kommenterer, fire fem og seks kommenterer, sju og ått og ni kommenterer, ti kommenterere smååååååå:)

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...