sommeren som var, lalalalalala

Fin utsikt, som jeg savner.

Fine gamle hytta. Gamle, iallefall.

Tøffere en trynet med feil type bær. Men fornøyd.

Alle trærne jeg har hugget i sommer minus to som jeg har saget opp. Ser ikke så imponerende ut nå når jeg har kvistet dem, riktignok.


Mer fin utsikt. Gjør seg strengt tatt best laiv.

Pappa har laget myggbål.
Fine fine hjemplassen min. Hva gjør jeg i Bergen?
Grensen, på Sand. Oi nei det så rart ut i skrift. På Saajn.
Mer Grensen.

Karlo syntes Grensen var veldig fin og autentsik, som han sa.

6 kommentarer:

ringringring sa...

Det myggbålet ser fryktelig effektivt ut!

frk. Figenschou sa...

Du kan velge om du vil kveles av mygg eller røyk, det er faktisk deilig med litt variasjon!

Anonym sa...

Den fine, gamle hytta, hvor ligger den? Har forøvrig 3 stk. kakebokser som er helt identiske med den din far bruker på multebærtur. Gi bud!

frk. Figenschou sa...

nei det er psykologen som plukker i matboks.

Anonym sa...

Jeg er altså i besittelse an tre stk. immatruelle kakebokser for dere som vil snakke med engler mens dere plukker bær, men hvor i hellvete er hytta?, er det naustet i Reinøysund?

frk. Figenschou sa...

Naust!?!
Dette er en hytte som rommet en og to voksne og åtte barn en hel sommer igjennom, år etter år!

...men da var de mye ute.
Den ligger i Pasvik.

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...