overraskels!

Når jeg og langesøstra drar på festival må jeg ha med en overraskelse. Hun har med alt det andre. (nesten.)

Akkurat nå kan det se ut til at overraskelsen blir at jeg blir syk og ikke kommer, for jeg er ganske sjaber.
Men jeg er også hjemme og til sengs og vanligvis kjører jeg på alt jeg kan sånn at jeg får gjort mest mulig før jeg blir klarerikkeståpåbenalengre-syk, hvilket muligens ikke er så smart, og dette er jo en forbedring og muligens en preventiv metode, og dessuten har jeg vært syk på Markomeannu før og det gikk jo bra.
Bare så helvetes irriterende at Kroppen alltid klarer å liste ut hva som er tilnærmet lik ferie, og inviterer på basillefest hver jævla gang. Ferieilstand=maroder.
Jeg sier som min mor: Ja e nu dét rætt?

Men vi krysser fingre for at det er forbigående. Vooosj der føyk det forbi.

Vooosj.

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...