et rop om hjelp

Ja for min samlede leserskare må da kunne alt?

Spørsmålet er: hva ER det med stokkrosene mine i år? I fjor klarte de seg helt fint på verandaen, i år får de gule prikker på bladene og visne, stygge blader og er generelt misfornøyde med tilværelsen. Det er samme frø som i fjor. Er de for gamle selv om de ikke er utgåt på dato? Trekker det for mye på denne verandaen? (men persillen som er hysterisk sur på trekk klarer seg jo fint.)
What is problem????? Why no grow?

Og det andre spørsmålet er:
kan ikke dere foreslå noen bra blogger. Helst ikke om kakabakst og hagearbeid. Ja, dere skjønner vel tegninga. Og ikke for mange skrivefeil heller, helst. Det er mine krav.
(Det kan forsåvidt være om hagearbeid om det er på en artig og interessant måte)
Jeg synes det er så lenge siden jeg har gjort noen nye bekjentskaper.
Plis?




4 kommentarer:

Anonym sa...

Æ vente i spenning på at nån skal kom med nokka her! Æ e jo 50% nav`er og treng tidsfordriv!
Hjertlig hilsen Snipis

frk. Figenschou sa...

det hadde sikker hjulpe om æ la ut nåkka først. Sånn, det her les æ, har dåkker nån forslag?
Gi og ta.

Men æ va for lat.

Anonym sa...

Men du har jo liksom allerede gjort det, med linkelista di, sånn at folk kan jo se kan du les.

frk. Figenschou sa...

den e i ærlighetens navn ikke helt oppdatert

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...