eh...eller vent....

Skulle til å spørre: er det fler enn meg som har trøbbel med å kommentere?
Men så innså jeg at den som trøbbel har, ikke kan kommentere.

Jeg får iallefall ikke til å kommentere verken her eller der. Og det vet jeg at gårsdagens gjesteblogger ikke får til heller, for ikke å snakke om Myrsnipa, men hun er jo en foregangsfigur i kommentartrøblet. Nå også jeg. Jeg kan jo heller ikke like gjerne kommentere andres innlegg på min egen blogg.

Hva er det du holder på med, Blogger? Og Wordpress?
Hilsen frkstrert.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Testing testing.

Anonym sa...

Jag har alltså inga problem. Med att kommentera, i vart fall. Andra problem diskuteras inte här.

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...