I dag har jeg bakt og pyntet til jul

Hvor mange husmorpoeng får man for det? Og hvor mange mister man for å kaste en hel pose spekulasi i søpla? Altså en hel bærepose?

Jeg syntes oppskrifta virket litt voldsom, så jeg halverte den. Jeg burde kvartulert den. Det tok meg hele dagen og endte opp som noe uspiselig. Desverre.
Men så kom the Stig hjem, og han mente at dette var da helt vanlig spekulasi, og nå er jeg bare forvirret. Og har rykte på meg som en som krisemaksimerer.
Jeg mener fortsatt at den bare skal kastes. Virkelig.

Den ender vel med at jeg legger dem i en kakeboks og så kaster vi dem en gang i januar.


2 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Jeg måtte google spekulasi, så ingen husmorpoeng for meg i alle fall. Du fortjener minst 100 for baksten, men muligens 50 i fratrekk for å kaste baksten...?

frk. Figenschou sa...

Eller muligens hundre?

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...