men i grunnen

Jeg er kanskje bittelitt misunnelig på dere som farter rundt og har påskeferie nå. Sånn som jeg er hvert år på denne tiden.
Men jeg ville ikke bytta bort det jeg holder på med, med hverken påske- eller sommerferie. Eller høstferie eller potetferie eller himmelfart eller hva det nå er vanlige folk holder på med.
Jeg føler i grunnen at jeg går i pluss.

Ingen kommentarer:

Helheten

I dag har jeg vært en ny runde hos fysiopsykologen. Det er ikke det at det han sier er dumt, eller feil, det er det at...helsevesenet er i o...