hverdagsplage

Får man gå tidligere hjem fra jobb (som man er på til tross for at alle andre har helligdag) på grunn av dotter i ørene?
Det vil si, dott i øret?
Hver gang jeg puster er det som om noen blåser meg i øret. VOLDSOMT irriterende. Og så sier det klikk               klikk     klikk                  klikk
Helt umulig å skape kunst under sånne forhold. Eller lese vanskelige tekster.
Jeg tror at om jeg, uten denne erfaringen, skulle valgt meg en uskyldig hverdagsplage å drages med, utfra en katalog for eksempel, kunne jeg vært dum nok til å velge dott i øret. Nå ville jeg heller gått for neseblod eller statisk hår.

Fanes da.

3 kommentarer:

Nick Muddyfoot sa...

Skjær av øret. Det tror jeg ikke noen kunstnere har gjort før deg.

yrg sa...

Hold dæ til dotten du:)

Neseblod er ikke for pingler. Va mye plaga med det i barndommen, ikke nåkka å trakte etter det er sikkert.

Ikke nok med at det er irriteranes når det blør, det er om mulig mer irriteranes når det ikke blør. For da gror det og klør og er sårt og kjennes vældig stort og dinglanes ut. Så da fikle man litt på det og så er man igang igjæn.

VÆLDIG IRRITERANES!

frk. Figenschou sa...

Hahaha!

åkei.

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...