Heller barnevernet

Noen sa at man må slutte å demonisere barnevernet ved å nevne dem i sammenheng med gulvvask og sånn. Jeg er helt enig. Heia barnevernet.
Jeg er dessuten mer redd for de der interesserte arkeologene. Jeg har nemlig hørt at om de finner noe interessant blir man som eier av tomta ansvarlig for å holde dem i kosten mens de leter. Det vil si, man skal vel betale dem ordinær lønn. Er det noe jeg ikke orker akkurat nå så er det et gjeng arkeologer som ligger og skraper på kjøkkengulvet mens de eter opp den siste rest av foreldrepengene mine.

Jeg har dessuten vasket kjøkkengulvet nå. Er det noen som har fundert på å utvikle et superlim basert på bananer? Hvis ikke, har jeg et punkt til "eventuelt" på møteordenen for neste års internasjonale romfarts- og forskningskongress.

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...