Er det meg, eller er det dem?

Jeg synes egentlig bare man kan drite i å tilby mailkontakt med kundene sine om man uansett bare skummer mailene og svarer litt i kahytt og gevær på 1/3 av spørsmålene, og dessuten gir svar som er ubrukelige fordi man ikke leste mailen godt nok.
Jeg kunne godt ha hengt ut en navngitt bank her, men greia er jo at det gjelder alle. Omtrent alle som sier SKRIV TIL OSS kunne slengt på et SÅ SVARER VI LITT PÅ ETTELLERANNET LØSELIG RELATERT TIL DET DU SPØR OM.
Jeg blir så lei.

Legger heller ut et bilde av Bøkfjorden med et geografisk arketektonisk typisk hus.
Istedet for å bruke mer energi på det. Og designere som ikke svarer på mail, jeg mener, må man virkelig purre på alle mail man sender? Er det min jobb?

Legger heller ut et bilde av noen som startet overraskende tidlig i år, enn å bruke mer energi på det.

Og folk man skal ha telefonmøte med, men som ikke ringer når man sa man skulle, og når man ringer har de vært med ungen på ettårskontroll og "da trenger man ikke gå tilbake på jobb etterpå."

Her får dere et illustrerende bilde av situasjonen for fotgjengere i Kirkenes.




Jeg kunne også brukt litt tid og energi på situasjonen for fotgjengere i Kirkenes, særlig om man er forgjenger med hjul, men istedet legger jeg ut et hyggelig bilde av
noe som fører noensted hen,
og går og legger meg.




Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...