væh

Nå er alt litt sånn uoverkommelig travelt. Det er om å gjøre å ikke tenke for mye på alt som skal gjøres, for da drukner man bare. Vanligvis er jeg en stor fan av lister, men denne listen vil jeg ikke se, så vi jobber etter innfallsmetoden. Altså "ja dæven det også" -metoden. En ikke like sikker metode som listemetoden men det gjelder altså å holde seg i live. En ting av gangen. Ikke tenk på de andre tingene.


Ingen kommentarer:

Men balansen

Akkurat nå er antallet tilgjengelige arbeidstimer mindre enn det tilsvarende arbeidet som skal gjøres. Da blir man helt utkjørt. På onsdag b...