Så en sånn der er jeg.

Alle har en bestefar eller etterhvert en egen far som aldri husker hva man heter, men som drar en regle med alle kvinnenavn/mannsnavn i familien til han treffer rett person.

Jeg har blitt ham. Bare at jeg er henne, da.
Og jeg har ikke så lang regle, men jeg forveksler konstant navn på lillesøstra mi og sønnen min.
Solveig!! Nei JENDOR!
Jeg har i grunnen gjort det fra Jendor var veldig liten, jeg tror alltid vi har ei jente når jeg er veldig trøtt og en gang jeg hadde søkt lån og banken ringte og ville vite om jeg hadde barn, og om det var gutt eller jente, svarte jeg jente. NEI GUTT!

Vanligvis gjør det ikke så mye. Men når de er sammen blir hjernen totalforvirret og det er full navneturbobonanza konstant. Ingen vet hvem jeg prater til og allerminst jeg selv.

Allerminst jeg selv.


Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...