Høst.

Tre netter, tre ganger i gulvet. Mulig vi er litt tidlig ute.

I går fikk jeg salgsoppgaven til pappas hus. Og så fikk jeg ikke jobba mer den dagen. Jeg jobber med å ikke bli sur på meg selv som ikke er tøffere på de tingene der. For det er jeg ikke. I dag skal jeg i møte med megleren, får se hvor effektiv denne arbeidsdagen blir.

Det er forferdelig å selge det som er pappas ytre skall. Det må gjøres. Eller, det må ikke gjøres. Men det må gjøres.
Men vet dere, jeg vil likevel si at det går bedre. Jeg har mer energi. Ikke alltid, men om man ser på det med ovenfra-og-perspektiv-blikket.
Men tunge dager finner alltids veien. Og det får de jo bare gjøre.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...