Og så skriver vi trettende.

Jeg og mamma har vært i pappas hus.
Mamma har overtatt kommunikasjonen med de som vasker, det er ikke bra nok, og mamma er veldig flink til å si ifra når noe hun ikke betaler for er bra nok. (Nå er det jo jeg som betaler, men altså.)
Veldig.
Og så har vi romstert med litt utemøbler, noen lykter, hengt opp noen bilder.
Unt so weiter.

Jeg er ikke frisk i dag heller. Men jeg har hengt opp taklampa her i det huset som vi bor i selv. Vi har jo bare sittet i mørtna i et halvt år. Bort sett fra at det er midnattsol sånn at det har ikke vært mørkt. Men nå skjømmes det godt. Og vi har det dunkelt. Det er på tide å jobbe med belysningen.

The Stig og the Twig driver og kommuniserer litt om hvorvidt de skal besøke ållemor, men så fant de en bøtte med skruer og noen skal kjøres på flyplassen om et par timer så jeg tror de har nok å gjøre.
Jeg har rett og slett litt lyst til å gå og legge meg.

1 kommentar:

underveis sa...

Legg deg. Klem.

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...