Ahaaaaa....

Ting går ikke akkurat opp for meg med lynets hastighet her. Nei.
Så det var faktisk ikke før heromdagen (som i overigår) det gikk opp for meg at det går faktisk ikke an å lage kunst nå. Som i at det går ikke. Ikke som i at jeg får det ikke til for jeg er litt lat og ikke helt har funnet rett måte å prøve på.
For å lage kunst må man, banalt og basalt nok, gå i dybden i materiet og materialet. Med denne hjernen klarer jeg bare flyte rundt og skrape litt i overflaten.
Takk til meg selv for den innsikten.
Nå har jeg latt kunstproduksjonen stå, og ser litt på gamle arbeider, rydder litt i de digitale arkivene, og ommøbelerer litt på kontoret.
Og tar fri hver fredag.

Og selvsagt, styrer med forsikringssak 1 Trøndelag, forsikringssak 2 Oslo3, og forsikringssak 3 Lofoten. Heihei, livsglede, vi sees senere.
(Hvis noen lurer på hvordan det går med forsikringsselskap 1 Hamar, som skulle ringe når telefonene fungerte igjen så kan jeg melde om at de nå på andre uken, snart tredje, ikke har telefon, og det må jo være slitsomt for dem. Eller kanskje det er en lettelse. Hva vet jeg.)

Ingen kommentarer:

Avlistet

Jeg sitter og venter på et teams-møte. Som betyr at jeg har gått tidlig hjem fra ateliéret. Og det betyr at når jeg er ferdig på jobb er jeg...