Men se hva JEG har fått!

Disse lå i postkassa! Og ikke bare lå de i postkassa, de kom helt fra All Verdas, som ofte kommenterer så fint her og har nettbutikk og gode greiser og enda hun ikke på noen måte bor her lå pakken i postkasa mi!
Nå tenker dere kanskje at herrefred, mennesket er førti år og har ikke hørt om postvesenet, men den kom ikke med posten, den kom med en kirkeneser som hadde vært innom butikken og vært så åpenbart kirkenesisk at det ble sendt med en pakke til meg i Kirkenes. Og da ble jeg så glad.

Heldigvis tar All Verdas bedre produktfoto enn hva jeg gjør. I bakgrunnen: et par sofaslengte ben, og på skeiva: et igjenspikret vindu med blomster i.
I forgrunnen: mine nye armbånd.

1 kommentar:

ALL VERDAS sa...

Det skulle berre vera ein aldri så liten takk for all den glede og innsikt som denne bloggen gjev meg. Ei impulsiv handling - som eg har tenkt på lenge! ��

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...