Jobb.

Dere kan fortsatt få lov å gjette på hvem som ikke har ringt, hvis dere vil, for det har de fortsatt ikke, men det er ikke så spennende, for det er fortsatt de samme og de jobber fortsatt innenfor forsikring, og jeg har strengt tatt ventet siden februar så spenningsmomentet er minimalt.
Men jeg er litt varmere mens jeg venter, for sentralvarmen er på igjen. Hurra. Jeg skulle akkurat gå og kjøpe stråleovn, for jeg blir så matt i mitt allerede matte hode av å sitte å høre på duringa fra vifta.
Nå som den er av, må jeg derimot høre på alle telefonsamtalene til Rind Handverk i klartekst igjen. Hvis du har noe med dem å gjøre, være klar over at jeg også hører alt du sier, for du er på høytaler i gangen utfor døra mi.
Og jeg HAR faktisk bedt om å få slippe å høre på, så det står ikke på meg, men "det er bare jobb".
Ja, det "er bare min jobb" også. Som blir litt vanskeligere få utført. 
Nå skal jeg gå og kjøpe pålegg til lunsj så det blir litt lettere å få utført jobben etter lunsjtid.













Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...