Farvel, Tore Figenschou

Vi har hatt barnevakt, og har benyttet anledningen til å kaste. Papp som har vært arkivert i garasjen, for det meste.
Jendor er en aktiv motstander mot å kaste. Hver gang vi har tømt noe, påpeker han at dette skal IKKE kastes. Dette forsterkes gjerne ved å gi tomemballasjen navn. Tore Figenschou, kakaopakken for eksempel. Gikk i søpla i helgen.

Ingen kommentarer:

Helheten

I dag har jeg vært en ny runde hos fysiopsykologen. Det er ikke det at det han sier er dumt, eller feil, det er det at...helsevesenet er i o...