Jendor

I går var jeg på fireårskontroll med fireåringen.
Je do ri as.
Nå skal jeg ikke benytte sosiale medier til å henge ut mitt eget barn på noe måte, men si at du har to hyggelige, men svært selvstendige foreldre. Så kan du si det samme om enkelte besteforeldre, og oldeforeldre også. Da er det en viss sjanse for at du selv blir et hyggelig, men svært selvstendig menneske. Og x 1000 for du er fire år.
Vi fikk ikke kontrollert noe. Jeg var helt SVETT  da vi til slutt kom ut, og da var det kø på venterommet.

Jeg spurte ham i dag hva han syntes om den der fireårskontrollen.
Det var ikke noe for meg, sa han.

Det vil jeg si var en veldig presis beskrivelse.

1 kommentar:

ALL VERDAS sa...

Herleg! :-)

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...