Tjena!

Jeg tar det fulle og hele ansvar for den dårlige oppdateringsfrekvensen.

Ok, artige ting som skal skje:
-jeg skal reise til New York. Jeg skal snakke på en konferanse, og høre, og vansligvis sier jeg neitakk til sånt jeg ikke får betalt for, men, New York!, jeg er en sulteforet kirkeneser, jeg kommer.
-jeg skal reise til Gokk. Ok, det er der jeg bor, men jeg skal reise til et annet gokk, utenfor Kiruna, og kunste der, det er betalt men ikke fantastisk, men jeg har forhåpninger til de andre kunstnerne som skal være med, de virker så trivelige, jeg er en sulteforet kirkeneser, jeg kommer.
-jeg skal stille ut på en biennale i Tallin, det er dårlig betalt, men jeg liker hun kuratoren, jeg jobber gjerne litt med henne igjen, jeg reiser ikke selv men jeg sender verk.

Kjedelige ting som skal skje:
-jeg må gjøre selvangivelsen til uka.
-jeg må orge med etterisolering
-jeg må orge med drenering

Går i pluss da.

Ingen kommentarer:

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...