Men i dag er det jo fredag!

I dag har jeg bare gjort en fjerdedels adminstrasjon, og etterpå har jeg
kjøpt ski i julegave til sønn fra farmor
kjøpt juletre
hentet furukvister til pappas grav
kjøpt symaskinnåler
spanet inn nettbrett i eventuell julegave til sønn (det heter ikke surfbrett, det blir folk forvirret av)
vært på polet sammen med resten av sørvarangers befolkning på grunn av grenser-til-reklame innslaget i lokalavisen
spist lunsj med mitt livs lys og hjertes ledestjerne
kjøpt julegave til farmor
kjøpt picachu i julegave til sønn fra evt foreldre eller tante
innkjøpt en lenge utlovet doughnut
 
alt iført munnbind og nå er vi atter der at man blir irritert på alle de som ikke bruker munnbind eller gidder holde en meter eller ikke vil ha munnbindet over nesa og det er nesten det verste, alle anledningene til å irritere seg over sine medmennesker. 

Men bortsett fra det var det en givende dag.

Ingen kommentarer:

Avlistet

Jeg sitter og venter på et teams-møte. Som betyr at jeg har gått tidlig hjem fra ateliéret. Og det betyr at når jeg er ferdig på jobb er jeg...