Ikke sånn jeg hadde tenkt det

Jeg er litt overrakset over at det er mandag i morgen. Bare fordi det var lørdag i går betyr det vel ikke at det ikke kan være lørdag i dag og? Og da er det søndag i morgen. 
 
Men nei. 
Ikke helt klar for den, kjenner jeg. 

 

1 kommentar:

frk. Figenschou sa...

Som jeg skjønner det tar han seg altså av dagrekkefølgen også? Det er jo magi!

Forestillingsevnen

For en tid siden ble jeg kontaktet av en dame som ville lære seg å veve komagbånd. Det hender en gang iblandt og om de kan veve litt fra før...