Større, alt skal være større


Jeg har latt meg intervjue.
Av et ordentlig magasin med papir og lesere og alt, men åkei da, muligens ikke med det største nedlslagsfeltet.
Og så ville de ha et pressebilde og så har jeg egentlig ikke det lengre, jeg har på en måte vokst ut av det jeg har, det er mer av en løgn enn noe annet, og jeg har jo en kjærest som er fotograf men der er problemet at han synes jeg er fin uansett, eller, som en venninne sa, det er jo vanligvis ikke et problem, men når man vil ha et pressefoto der man ser skapelig normal ut så er det det. 

Så da har jeg brukt dagen i dag på å ta et nytt, og det er ikke det jeg blir gladest av, og det vises veldig godt, hvertfall på de første bildene der jeg står på verkstedsgulvet og er liten og tjukk og tverr, men så gikk jeg over til å ta bilde i et speil jeg fant på et lagerrom og lånte inn til meg selv, for da har jeg litt mer kontroll, og det viste det seg at jeg ikke hadde, for da jeg sendte bildet til magasinet sa de bare STØRRE og har du sett hvorfor er det så lite og jeg må jo ha kommet bort i noe for jeg skjønner ikke hvordan jeg havnet i den oppløsningen, mindre enn mobil, så nå må jeg gjøre alt på nytt i morgen, og jeg som hadde sendt tre alternative bilder til tre alternative venner for å få hjelp til å velge bildet og det var konsensus og alt.
 
Sukk


Ingen kommentarer:

Fremmelig drift

Jeg driver altså med en form for glassmalerier eller bevegelige bilder for tiden. Jeg legger skjellakk og akryl, noen ganger også potetmel, ...