Veier, veier

 Dagens dårlige:

-to av verkene som står i Luleå har blitt truffet av diverse publikumere og et har tildels knekt
-det var plutselig en vannlekkasje under vasken som ikke var velkommen i det hele tatt midt i julevask og julegaveinnpakning og forsøkekommeájour og dere vet

Dagens bra:
-vi er ikke lengre så veldig forkjølet og trapperamlerkroppen er nesten bra
-min niese Unni vers Unni bæsj Unni baby er ankommet de nordlige landområder
-det kan se ut til at jeg har solgt verk for flerfoldige hundre tusener i dag

Jeg tenker vi sier det bra slår det dårlige!

2 kommentarer:

Uora sa...

Grattis och god jul!

frk. Figenschou sa...

Uora! Så fint å se at du fortsatt er her!

In my heeeeaaad, in my hea-aaaad.

Jeg har jo tidligere uttalt at jeg ikke liker å skrive så mye om helse ut på internettet, men knærne er liksom unntatt da siden alle som har...