I dag er det syv år siden jeg fant pappa død. Jeg har verken lyst å skrive om det eller å la det forbigå i stillhet.
Aldri før har jeg ikke snakket med pappa på syv år.
Bor i gokk, driver med kunst. Ikke så interessert i interiør.
For en tid siden ble jeg kontaktet av en dame som ville lære seg å veve komagbånd. Det hender en gang iblandt og om de kan veve litt fra før...
1 kommentar:
❤
Legg inn en kommentar