---

Nå hadde jeg bestemt meg for å slutte å tenke på arktis og Ukraina for jeg går jo helt i svart, men så begynte jeg å tenke på Gaza og USA og Israel, og da syntes jeg i anstendighetens navn at jeg måtte bekymre meg litt for Sudan også, enda jeg faktisk vet minimalt om den konflikten. 

Jeg burde sy og plante litt, det blir jeg ofte glad av. Men hva da med Sudan, påpeker hodet. 

Blæh.

Ingen kommentarer:

Men balansen

Akkurat nå er antallet tilgjengelige arbeidstimer mindre enn det tilsvarende arbeidet som skal gjøres. Da blir man helt utkjørt. På onsdag b...