fugler igjen

Jeg har et YRENDE fugleliv utenfor soveromsvinduet.
De skjønner jo ikke at det er natt og at man skal sove, solen skinner jo.
En ting er at jeg kom i tanke om at det fuglene sier når du sitter der og synger og kvitrer faktisk er: "STIKK avSTIKK av STIKK av", og "hær e MIN plass hær e MIN plass" "fan skal du ha dæ en på tryne yppe du eller, fan skal du ha dæ en på tryne yppe du eller, fan skal du ha dæ en på tryne yppe du eller, fan skal du ha dæ en på tryne yppe du eller" , "æe tøff æ e tøff æ e tøff", og da blir det jo ikke så trivelig å høre på lengre.
En annen ting er at den fuglen som har standplass rett utenfor vinduet mitt ikke kan synge. Eller plystre. Den kan ingen melodier, den kan bare si
hut! hut! hut! hut! hut! hut!hut! hut! hut! hut! hut! hut!hut! hut! hut! hut! hut! hut!hut! hut! hut! hut! hut! hut!
på samme tone, til man blir gal.
Og man vet at den kommer aldri til å gi seg. Det er bare å klemme puta rundt hodet og holde ut.

2 kommentarer:

Rållserau sa...

Hvor skal du sove på Geilo? Jeg tenkte kanskje jeg skulle stikke innom en tur...

frk. Figenschou sa...

jeg skal sove med sba

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...