Nå skjønner jeg

Nå skjønner jeg hvorfor Solebanet er så treg med blogginga si. Jeg står jo på en måte i butikk selv for tiden. Det hender ikke så mye.
Det mest dramatiske som har hendt er at kortleseren har slutta å fungere. Jeg dro ut noen ledninger i går for å få telefonen til å være stille, men kortautomaten går visst på en av de ledningene. Og i dag kom det en fyr å skulle fikse kortleseren, jeg ble litt overrasket over hvor fort han dukket opp, men så viste det seg at han skulle bytte kortleser, noe vi hadde avtalt for lenge siden, og ikke hadde noe med reperasjonen å gjøre men siden linjene ikke fungerte, (hvilket jo kanskje er min skyld) ble det ikke noe bytte, selv om han prøvde i timesvis.
Men i morgen kommer den som egentlig skulle komme, for å fikse linjene her.

Og så var det noen svensker som syntes jeg var så flink til å selge dem ting at de inviterte meg til å stikke innom dem i Sverige.

1 kommentar:

frk. Figenschou sa...

Altså, jeg har jo selvsagt plugga i igjen, men det hjalp ikke.
Dette kom kanskj eikke godt nok fram i det opprinnelige innlegget.

Påsken kom, sannelig

Det er påske. Jeg vet at vi har påskepynt en plass, jeg tror også jeg vet hvor. Den har ikke kommet opp på grunn av vannkopper, ikke at det ...