Såh da. Atte.

Nu bærer det snert avsted på felegnikkefestival. Laget mitt har meldt meg opp i lagdans med Polsdans fra Bø i Vesterålen.
Kjempegreier. Jaja. De aner ikke hva de gjør.

Før jeg drar må jeg klare å spore opp kvitteringen min på at jeg har betalt kontigenten min til Landslaget for spelemenn, finne flybillettene mine, en togbillett, orge til meg noen allergitabletter fra Bernt siden mine egne er borte og resepten i Bergen, og pakke litt. Helt overkommelig.
Jeg ordner bissniss, så er det biff.



Morten går og banner over posten. Trillebår, sier jeg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Posten er definitivt til å banne over, de har f.eks. ikke klart å få PONDUS fram til butikkene!!!

frk. Figenschou sa...

joda, på koopen.

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...