en annen ting jeg har tenkt på, eller: et lite foryngelsestips:

Synes du at du ser grå og sliten ut? Dradd? Ikke så ung som du engang var?
Vel, frk. Figenschou har et lite tjuvtips som får deg til å se minst fjorten år yngre ut:
betal med kontanter på polet!
Eller, helst skal det være systembolaget, for det er det eneste jeg har dekning for å påstå noe om, men iallefall, når jeg betaler med kontanter på Systemet blir jeg alltid bedt om leg. Og jeg er jo 34. Snart 35. Så jeg har jo litt å gå på.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg digga dama som spurte meg om leg. sist jeg var på polet. Nesten 35 og så lurte ho på om jeg var runda 18 :-D Dagen redda!

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ha ha ha ha!

fru Storlien sa...

Takk for tips. Jeg skal starks ta turen ut i snøen, ta buss til nærmeste pol og lufte kontantene mine.

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...