Tempo

Jeg lunsjet med noen kompiser i dag, folk fra gamleklassen min. Hun ene har vært bortreist en stund så det ble mye oppsummeringer og oppdateringer. "Jaha, så hvem har det best?" sa Anna, og jeg sa "Jeg!", for jeg har det veldig bra. Anna ville vite om det var en ren tier men jeg sa det var mer en åtter. Men en åtter er jævlig bra. Det var vi enige om.

Hjemlengsel og Uviss Økonomisk Fremtid trekker litt ned. Og ellers er det strålende.
Og det lider bloggen litt av. Jeg har litt skrivesperre. Jeg har ikke lyst å skrive noe mer om stokkholmerne, jeg vil fortelle historier fra virkeligheten. Jeg har rett og slett ikke lyst å blogge. Og dette er ingen varlset bloggstopp så er nå det sagt. Men frekvensen har allerede sunket og det tror jeg jeg skal la være. Det er ok. Bloggen er jo til for meg, og det er ikke så gøy når jeg tenker at nå må jeg blogge, faen. Hva skal jeg blogge om?

Men du skal se at nå som jeg har skrevet dette så kommer det til å bare sprute ut blogginnlegg her.
Eller ikke. Og om det ikke gjør det, så betyr det ikke at jeg har gitt opp. Jeg bare stresser ikke.


Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...