Hei

I dag har jeg fått en skriftlig klage på bloggefrekvensen.

Jeg har det bare litt travelt. Ikke for travelt til å sette meg ned med bloggomaten, men når jeg nå gjøre det, har jeg ikke tenkt en eneste ting å blogge om i løpet av en hel dag. Uke.

Om to uker er jeg ferdig med svenskestipendet mitt. Hejdå!
Vi får se hvordan det blir med blogginga fram til da. Det vil si, rett etter det blir det nok også litt stress med orging og ferdiggjøring og flytting av pinner og kunstverk og kropp og sjel, og så er det flere frister som skal rekkes, og så er det ferie, og den blir forhåpentligvis noe av, og da blir det kanskje uten datamaskin, men jeg har ikke slutta, jeg har ikke det.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...