men ok

det jeg holder p med akkura nå

irriterer meg over at så mange bokstaver er trege på gammelmacen
drikker et glass hvitvin
men i stort da:
avslutter stipendperioden i den svenske statlighet
demonterer veldig store kunstver
pakker pinner
skriver fakturaer
svarer  mail om fakturaer
skriver søknader
sorterer bilder til søknader
sukker over samiske søknadsinstanser som eksisterer på sin helt egne lille planet hva gjelder kommunikasjonsevner, tilgjengelighet, fornuft og generell kafka
bestiller åskeferien 2009, endlig
lager lister over ting jeg må huske
dokumenterer kunstverk
oppdaterer hjemmeside
bestiller budbil til pinner
monterer karrebånd
prøver å finne ut om det er frokost på hotellet på ferien
(det står at det er frokost, det er merket med * etter frokost, det står at * betyr at man kan leie ekstraseng, man hva om man vil spise frokost sittende, på .comsiden str det at om det ikke står IKKE FROKOST skal det være frokost men man må sjekke under fliken faciliteter, den fliken finnes ikke)(osv)
forsøker å melde meg inn i .comsiden sitt bonusprogram for hotellgjester for å få ting gratis, men brukernavnet må være epostadressen og eposteadressen min godtas ikke for "fornavnet må være mindre enn fjorten bokstaver", men herrejesus da, hvordan tekte dere her?"
funderer på hvilket kunstverk jeg skal donere til den der svenske statligheten samlinger
detaljplanlegger arbeidshelg siden jeg har rota bort to arbeidsdager i forkjølelse, den har ei forlatt meg men jeg må jobbe
snyter meg
har dotter i bihulene og føler meg som en uer
lurer på om det er smuler i tastaturet siden bokstavene ikke kommer med



2 kommentarer:

Tenkerbell sa...

Æ, damen som tok en meget yrkesrettet utdannelse, får åndenød av at du ikke har fått nytt stipend, eller en jobb, eller en plan av nokka slag! Æ daue nesten litt av det. Men så har æ jo lest dæ i 5 år nu (kanskje enda lengre?) å du lande jo bestandig på føtterne! Så æ prøv å puste ut! Mitt inntrykk e at dæm i Tyskland e flink te å la frokost vær inkludert, mens Amerikalandet og frankeran insistere på at man må betale ekstra.

frk. Figenschou sa...

men æ har tre utstillinger på ordentlige steder neste sommer og høst. det utgjør ikke akkurat nån årsinntekt, men det e veldig veldig bra og har mer med fremdrift å gjør enn med økonomi. det går bra!

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...