Lørdagen

Nå har jeg vært hos optikeren. Jeg skal få noen briller jeg sannsynligvis ser skarpt med. For de jeg hadde fått var ikke sånne man så skarpt med. Det blir vel bra. Til slutt.

Jeg syntes liksom det var påtide å blogge litt. Legge ut noe nytt. Samle noen flere likes. (Bortsett fra at jeg ikke deler bloggen på facebook. Men i teorien da). Få noen flere hyggelige kommentarer. Ikke la det forrige innlegget som er nesten en uke gammelt stå der og lyse.
Men så kom jeg egentlig ikke på noe å blogge om.
Og hvis man ser på bloggens innhold de siste årene så er det sannelig min hatt et godt tegn.
God helg, alle!


2 kommentarer:

Rødhette sa...

Du er nå uansett flinkerer til å blogge enn meg. I hvert fall er frekvensen din høyere. :) Ha en riktig god helg!

HH sa...

Det er det same kva du skriv om, alltid kjekt å lesa. Uansett! :-)

Avlistet

Jeg sitter og venter på et teams-møte. Som betyr at jeg har gått tidlig hjem fra ateliéret. Og det betyr at når jeg er ferdig på jobb er jeg...