Snefreser i sneløst landskap

Ok, det ble ikke helt skarpt, for jeg syntes det var så pinlig å stå utfor søskenbarnet mitt sitt hus og ta bilder av oppkjørselen hennes, men SE! Det er så mange lag i dette bildet at jeg vet ikke hva jeg skal si!

Ingen kommentarer:

Ogrodegned

I dag fikk jeg en mail om en faktura jeg har sendt. "Det er endel feil i fakturaen, du må bruke disse opplysningene". Her ble jeg ...