Fåsebilder, ja!

Jeg vet at den ene fåsebilden er fordi jeg har vevd, fordi det opplyste vedkommende (Tanakofta) meg om i chats form. Den andre aner jeg ikke, men jeg hadde snakket om blekk og papir så da blir det bilde av blekk og papir.

Her ser vi en beltekant! Og, ser jeg nå, min tydelige Single Transverse Palmar Crease/ikke lengre kjent som Simian Line. Heihei alle sammen, jeg har ingen av syndromene tilknyttet dette karakteristika.

Og her ser vi at jeg trenger mer plass. Og hva jeg gjør med blekket mitt. Jeg heller det utover sånn at en flaske som burde vart i hundre år varer i to sekunder.
Jeg skal til Nujåk en tur i sommer, jobbjobb, det er jo ikke lov å medbringe maling i kofferten, men tro om jeg får ta med hjem litt blekk?


Ingen kommentarer:

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...