Hva med litt bål?

I går la jeg ut et innlegg også på facebook om det der å sitte på jobb en mandags morgen og innse at man lukter bål.
På facebook har jeg veldig mange svenske venner. Og jeg vil gjette at de fleste profesjonelle kontaktene mine er svenske.
Og for dere som ikke er tospråklige, kan jeg jo si som min svenske kompis kommenterte: bål?
Mine norske venner hadde altså lest en status som bekreftet hvor herlig friskusaktig jeg var som satt og luktet av bål en mandags morgen. Mens mine svenske venner hadde lest en status som handlet om hvordan jeg satt og luktet sprit. Bål.
Er lik punsj.

Felles for begge var vel at de tenkte at jeg nok hadde hatt en trivelig helg.
Sukk.

Ingen kommentarer:

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...