Man liker det man liker.

Jeg har liksom én butikk som jeg alltid går på når jeg er i Oslo. Det var også favorittbutikken i Stockholm, og dessverre eller heldigvis, alt ettersom, har de ikke hatt nettbutikk i Norge.
Helt til i dag!
Og jeg ble jo helt ekstatisk!
Jeg fikk tilsendt rabattkode og alt!
Og skjønte at her må man begrense seg.
Jeg sendte noen meldinger til søstersen om denne oppdagelsen, inklusive plagg jeg hadde falt for, samtidig som jeg formante til eget måtehold, jeg har jo ingen penger.

Og så vippset søstersen meg penger! Haha! Og hun er jo LILLEsøsteren min og alt! Nå hadde jeg jo riktignok bursdag da. Men likevel. Det var veldig artig, og veldig fint.
Og jeg så på ALLE plagg i nettbutikken, og valgte meg en bukse jeg syntes var veldig fin.
Veldig fin.
Jeg gjentar: veldig fin.
Jeg hadde den fra før. Fra sist jeg var i Oslo. Det er penbuksa mi.

 

Så har jeg to.



Ingen kommentarer:

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...